האלוף במיל' ישראל זיו: "על ישראל להיערך לתקיפה מלאה באיראן"

    אסתי פלד No Comments on האלוף במיל' ישראל זיו: "על ישראל להיערך לתקיפה מלאה באיראן"

    האלוף במיל' ישראל זיו בריאיון ל"מהדורה המרכזית" ניתח את המצב כעת מול איראן והבהיר כי על ישראל להיערך לתקיפה מלאה באיראן בתוך שנה עד שנתיים, "זו לא תהיה תקיפה שדומה לכור בעיראק או בסוריה"

    צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האלוף במיל' ישראל זיו בריאיון ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לאיום התמידי כי האיראנים מגיעים אוטוטו לפצצה, "זה נכון שיש כלב נובח, אבל כאן אנחנו קרובים לשעת אמת. האיראנים נמצאים בשערי שלב 1 של הפצצה וזה העשרה בהיקף של 60%. גם בנושאים האחרים יש כנראה התקדמות ויש לנו פחות מידע מה שקורה שם".

    עוד הוסיף, "לכן גם רואים את הלחץ של בכירים ישראלים ואת הנסיעות האינטנסיביות לוושינגטון. אם יש שמץ של סיכוי דיפלומטי זה אם תהיה אפשרות צבאית, כל עוד אין כזאת אין סיבה לאיראנים לרוע תחת המקל של הסנקציות".

    האלוף זיו התייחס לאפשרות של תקיפת אמת באיראן ואמר, "היום אין טעם לאיומים כאלה ואחרים, האקדח צריך להיות על השולחן, צריך להיערך לתקיפה באירן. ודבריו של שר הביטחון רציניים. ישראל צריכה להיערך בתוך שנה או שנתיים לתקיפה מלאה באיראן".

    זיו הבהיר כי "התקיפה לא דומה לשטום תקיפה אחרת לפני שהייתה בעיראק או בסוריה. לנו יש יכולות אבל אסור להפריז ויהיה כאן אירוע כבד ולכן גם בהיבט האזורי יהיה קשה לראות את חיזבאללה יושב בחיבוק ידיים".



    0 תגובות